Vil du være ven af Herning Korforening.?

Har du en passion for musik og ønsker at støtte lokalt kulturliv? Så vil vi gerne invitere dig til at blive ven af Herning Korforening.

Herning Korforening er et dedikeret kor, der med glæde deler vores kærlighed til sang og musik med vores lokalsamfund. For at kunne fortsætte med at optræde og skabe unikke musikalske oplevelser, har vi brug for din støtte.

Hvad indebærer det at være medlem.?

For et årligt bidrag på 200 kr. der opkræves i januar, får du som medlem en række fordele:

• Eksklusiv information: Få nyheder om vores kor, kommende koncerter og arrangementer, før alle andre.
  • Særtilbud: Modtag særlige rabatter og tilbud på billetter til vores koncerter.
  • Taknemmelighed: Din støtte hjælper os med at fortsætte vores arbejde og udvide vores musikalske repertoire.

Hvordan tilmelder du dig?

Det er nemt at blive medlem! Du skal blot indbetale 200 kr. til vores konto 7045 1150794, og derefter vil du modtage information om koret, kommende koncerter og andre spændende nyheder.

Vi håber, at du vil være med til at støtte vores kor. Din støtte betyder alverden for os og hjælper med at sikre, at vi kan fortsætte med at skabe uforglemmelige musikoplevelser for dig og vores øvrige publikum.

På forhånd Tak for din støtte!

Med venlig hilsen,
Herning Korforening