Herning Korforening festlig nytårskoncert

HKF-1
  15/01/2024

Herning, Denmark

Mandag den 15. januar afholder Herning Korforening festlig nytårskoncert påHerningsholm Museumunder kyndig ledelse af korets dirigent Søren Bormann.

Nytåret synges i gang med festlig kormusik af Herning Korforening. Koncerten er en stemningsmættet musikalsk oplevelse, der både rummer festlig nytårsmusik og stille vintermusik. Koret synger værker af Mozart, Hamburger, Hassler og Bach. Publikum får også lov til at synge med på vinterens skønne fællessange og mærke musikkens magi i januarmørket.

Efter koncerten byder Herning Korforening på nytårsbobler og småsnacks, mens de frivillige ildsjæle i Herningsholmlauget serverer kaffe og kage.

Tilmelding er nødvendig og kan ske via www.museummidtjylland.dk.

Prisen er 90,- kr og 50,- kr. for Venner af Museum Midtjylland og Herning Korforening.

Herregårdsparken 1
7400 Herning, Denmark